czwartek
| 02 kwietnia 2020
Stanisław Michalkiewicz | 21 lutego 2020

Stanisław Michalkiewicz: grawitacja uczy nas pokory

Jest przyczyną powstawania gwiazd. Oddziałuje nie tylko na ludzi, planety i układ słoneczny, ale także na galaktyki. Dzisiejszy odcinek w cyklu "10 Najważniejszych…" niezawodny redaktor Stanisław Michalkiewicz poświęca zjawisku grawitacji – siły dzięki, której istnieje wszechświat i my razem z nim.

"10 najważniejszych..." Stanisława Michalkiewicza to autorska, intelektualna wycieczka, podczas której usłyszycie o dziesięciu najważniejszych książkach, postaciach, wydarzeniach historycznych, czy zwrotach w historii świata. Nie zabraknie także listy największych zdrajców i indywiduów, których działanie miało wpływ na naszą historię.

Fot. A. Radzik

Opublikował:
Stanisław Michalkiewicz
Author: Stanisław Michalkiewicz
O Autorze
Stanisław Michalkiewicz - polski prawnik, nauczyciel akademicki, eseista, polityk, pisarz oraz jeden z najbardziej rozpoznawalnych, konserwatywnych publicystów w Polsce. Współprowadzący program "W podwójnym nelsonie" oraz autor "10 najważniejszych..." w telewizji wSensie.pl.
Ostatnio opublikowane artykuły tego autora

wSensie.pl to polski portal internetowy, którego celem jest dostarczanie Czytelnikom najwyższej jakości informacji i opinii. Na naszych stronach znajdą Państwo najważniejsze informacje ze świata polityki i gospodarki, liczne wywiady i komentarze oraz wideo. 2018 Copyright wSensie.pl
Zgodnie z rozporzadzeniem możesz cofnąć zgode którą wcześniej nam dałeś. Jednak uprzedzamy że portal może przestać działać poprawnie. Cofnij zgodę.