Drogi Użytkowniku,

Potrzebujemy Twojej świadomej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Wymaga tego od nas Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) wchodzące w życie już 25 maja 2018 roku. Dzięki wprowadzonym zmianom będziemy jeszcze lepiej chronili Twoje dane osobowe! Poniżej wszystkie niezbędne informacje.

Administratorem danych jest Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kolejowej 45/135, 01-210 (KRS: 0000500475)
PODMIOTY, KTÓRYM POWIERZONO PRZETWARZANIE
Zaufani partnerzy – tutaj lista

Wyrażam zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies. Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych i innych parametrów zapisywanych w plikach cookies, pozostawianych w trakcie przeglądania stron i serwisów internetowych, w celach analitycznych oraz w celach marketingowych (łącznie z profilowaniem) przez Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia i jej zaufanych partnerów.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 RODO, a jego cele to:
1. Tworzenie statystyk i dopasowanie treści stron do preferencji Użytkownika
2. Marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
3. Wykrywanie botów i nadużyć
4. Świadczenie usług drogą elektroniczną

PODSTAWY PRAWNE:

1. Świadczenie usług drogą elektroniczną – brak możliwości świadczenia usługi bez niezbędnych danych
2. Marketing, w tym profilowanie i cele analityczne – zgoda Użytkownika
3. Pozostałe – uzasadniony prawnie interes administratora danych
Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda. Odbiorcami danych są Google Analytics, Google Ads, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Freshmail, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Moje dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat do czasu wykorzystania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej lub do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jestem świadomy swoich praw:

1. Mam prawo do wycofania się z tej zgody w dowolnym terminie, a moje dane osobowe będą przetwarzane do czasu jej odwołania.
2. Mam prawo dostępu do moich danych osobowych
3. Mam prawo skorygowania niepoprawnych danych
4. Mam prawo do usunięcia informacji
5. Mam prawo do ograniczenia przetwarzania danych
6. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Mam prawo do przenoszenia danych


Dane są wykorzystywane do profilowania marketingu za pomocą narzędzi Google Analytics, Facebook. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania – prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki.
Brak wyrażenia zgody uniemożliwi lub ograniczy dostęp do usług fundacji, może też wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Swoją wcześniej wydana zgode możesz cofnąć klikając przycisk u dołu strony "Cofnij zgodę"
wtorek
| 19 czerwca 2018

Przeprosiny Tigera dla powstańców są warte... 35 groszy

Redakcja: | 10 sierpnia 2017

Internauci rozpływają się w zachwytach nad hojnością producenta marki Tiger, który wpłacił 500 tys. zł na rzecz Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej. Do tego z uznaniem przyjmują przyznanie się firmy do błędu. Czy jest jednak czym się zachwycać?

Tiger pod wpływem oburzenia wielu środowisk zdjął ze swojej strony kontrowersyjną grafikę uderzającą w żołnierzy Powstania Warszawskiego. Znany dziennikarz Filip Chajzer w związku z zaistniałą sytuacją wezwał do zadośćuczynienia na rzecz Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej. Maspex – producent znanego napoju energetycznego – błyskawicznie odpowiedział na to wezwanie i wpłacił na konto związku 500 tys. złotych.

Kwota na przeciętnym Kowalskim robi wrażenie. Pół bańki to suma abstrakcyjna. W wielkim świecie reklamy i PR-u 500 tys. złotych to jednak drobniaki. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w lipcu za 30-sek. reklamę przy niedzielnych "Wiadomościach" trzeba było zapłacić 22,5 tys. zł netto (nie uwzględniając rabatów). W tygodniu cena spotu oscylowała w granicach 6.5 tys. złotych. A wiadomo, że tych reklam trzeba trochę wykupić, żeby był efekt u odbiorców. Do tego dochodzą koszty reklam w innych stacjach, w internecie, w gazetach...

Jeśli uwierzyć zapewnieniom samego koncernu Maspex, który chwali się na swojej stronie internetowej przychodami, które w roku 2016 przekroczyły 4,2 mld. złotych, wychodzi nam realna skala "ofiarności" właścicieli wielkiego imperium spożywczego z Wadowic. Gdyby zestawić ją, biorąc pod uwagę przychody, z przeciętnym pracownikiem zarabiającym 3000 zł, to wyszłoby, że ten, aby być na równi z gigantem, musiałby wpłacić... 35 groszy. 

Niewiele ponad jedna trzecia złotówki  – za tyle wolno opluć powstańców i jeszcze dostać podziękowania za wsparcie od internautów.

Adam Soboń
Graf. Adam Soboń/Fot. TT

 


Zobacz więcej z kategorii: Polska | Świat | Gospodarka | Opinie | Bez komentarza | wSensie.tv
wSensie.pl to polski portal internetowy, którego celem jest dostarczanie Czytelnikom najwyższej jakości informacji i opinii. Na naszych stronach znajdą Państwo najważniejsze informacje ze świata polityki i gospodarki, liczne wywiady i komentarze oraz wideo. 2018 Copyright wSensie.pl
Zgodnie z rozporzadzeniem możesz cofnąć zgode którą wcześniej nam dałeś. Jednak uprzedzamy że portal może przestać działać poprawnie. Cofnij zgodę.