Drogi Użytkowniku,

Potrzebujemy Twojej świadomej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Wymaga tego od nas Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) wchodzące w życie już 25 maja 2018 roku. Dzięki wprowadzonym zmianom będziemy jeszcze lepiej chronili Twoje dane osobowe! Poniżej wszystkie niezbędne informacje.

Administratorem danych jest Fundacja Wsparcia Rolnika Polska Ziemia z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kolejowej 45/135, 01-210 (KRS: 0000500475)
PODMIOTY, KTÓRYM POWIERZONO PRZETWARZANIE
Zaufani partnerzy – tutaj lista

Wyrażam zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies. Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych i innych parametrów zapisywanych w plikach cookies, pozostawianych w trakcie przeglądania stron i serwisów internetowych, w celach analitycznych oraz w celach marketingowych (łącznie z profilowaniem) przez Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia i jej zaufanych partnerów.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 RODO, a jego cele to:
1. Tworzenie statystyk i dopasowanie treści stron do preferencji Użytkownika
2. Marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
3. Wykrywanie botów i nadużyć
4. Świadczenie usług drogą elektroniczną

PODSTAWY PRAWNE:

1. Świadczenie usług drogą elektroniczną – brak możliwości świadczenia usługi bez niezbędnych danych
2. Marketing, w tym profilowanie i cele analityczne – zgoda Użytkownika
3. Pozostałe – uzasadniony prawnie interes administratora danych
Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda. Odbiorcami danych są Google Analytics, Google Ads, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Freshmail, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Moje dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat do czasu wykorzystania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej lub do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jestem świadomy swoich praw:

1. Mam prawo do wycofania się z tej zgody w dowolnym terminie, a moje dane osobowe będą przetwarzane do czasu jej odwołania.
2. Mam prawo dostępu do moich danych osobowych
3. Mam prawo skorygowania niepoprawnych danych
4. Mam prawo do usunięcia informacji
5. Mam prawo do ograniczenia przetwarzania danych
6. Mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Mam prawo do przenoszenia danych


Dane są wykorzystywane do profilowania marketingu za pomocą narzędzi Google Analytics, Facebook. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania – prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki.
Brak wyrażenia zgody uniemożliwi lub ograniczy dostęp do usług fundacji, może też wpłynąć na niektóre funkcjonalności strony.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Swoją wcześniej wydana zgode możesz cofnąć klikając przycisk u dołu strony "Cofnij zgodę"
niedziela
| 17 czerwca 2018

Terlikowski dla wSensie.pl: Decyzja Gerbera jest ważnym sygnałem dla państw takich jak Dania czy Islandia

Marta Maciejewska: | 09 lutego 2018
Tomasz Terlikowski, Lucas Warren

Lucas Warren został twarzą marki Gerber w 2018 roku. Wizerunek chłopca z zespołem Downa będzie wykorzystywany przez cały bieżący rok w kampaniach reklamowych. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy redaktora Tomasza Terlikowskiego.

– To jest znakomita sytuacja. Bardzo dobrze się stało, że Gerber podjął taką decyzję, bo rzeczywiście przypomina on, że osoby z zespołem Downa, (nie tylko dzieci), idealnie nadają się do reklamowania wszelkiego możliwego rodzaju rzeczy, choćby dlatego, że nie ma drugiej takiej grupy społecznej, która byłaby tak szczęśliwa. Osoby z zespołem Downa z powodu tego dodatkowego chromosomu mają o wiele wyższy poziom szczęścia niż przeciętny człowiek. Dość powiedzieć, że 99 proc. osób z zespołem Downa mówi, że jest szczęśliwa, deklaruje zadowolenie z własnego wyglądu i z własnego życia. Nie ma drugiej takiej grupy ludzi

– podkreślił publicysta. 

Terlikowski zauważył, że opisywana sprawa to ważny sygnał dla wszystkich, którzy kwestionują wartość życia ludzi z zespołem Downa.

– W końcu przypominamy tym wszystkim, którzy opowiadają bzdury o tym, że to jest straszliwe nieszczęście być osobą z zespołem Downa, iż jest wręcz przeciwnie. To nie jest żadne nieszczęście, tylko trochę inny sposób przeżywania człowieczeństwa, ale dokładnie tak samo wartościowy. Gerber tutaj to bardzo fajnie pokazał

– stwierdził.

Publicysta zaznaczył, że dzięki kampanii Gerbera osoby z zespołem Downa mogą zostać objęte większą troską.

– To jest bardzo ważny sygnał do tych wszystkich państw, jak Dania czy Islandia, które wprost deklarują, że chcą skończyć problem osób z zespołem Downa. Mam tylko nadzieję, że poza tym jednym chłopcem, firmy i duże przedsiębiorstwa zaczną się troszczyć o wszystkie osoby z zespołem Downa, te narodzone, ale również te nienarodzone

– podsumował.

wsensie.pl/Marta Maciejewska/Fot. Facebook B92. 1 St. George Utah/Facebook Tomasz Terlikowski


Zobacz więcej z kategorii: Polska | Świat | Gospodarka | Opinie | Bez komentarza | wSensie.tv
wSensie.pl to polski portal internetowy, którego celem jest dostarczanie Czytelnikom najwyższej jakości informacji i opinii. Na naszych stronach znajdą Państwo najważniejsze informacje ze świata polityki i gospodarki, liczne wywiady i komentarze oraz wideo. 2018 Copyright wSensie.pl
Zgodnie z rozporzadzeniem możesz cofnąć zgode którą wcześniej nam dałeś. Jednak uprzedzamy że portal może przestać działać poprawnie. Cofnij zgodę.